חשוב לבחור היטב באיזה מעבדה אתם רוצים, שהצלם ששכרתם, או אתם תפתחו את האלבום דיגיטלי של כל התמונות שלכם מאירוע מיוחד שלכם.

איך לבחור מעבדה לפיתוח אלבום דיגיטלי?

ראשית עליכם, להיכנס לאתר המעבדה ולצפות כיצד הוא נראה, כי האתר הוא הפנים של המקום ברחבי הרשת כמובן, יחד עם זאת ניתן להיכנס גם לGoogle my busniess ולצפות בביקורות על העסק אם הם טובים או שלילים ומה תוכן הביקורות כמובן.
שנית, נסו להתקשר לאותו עסק, שוחחו עם נציג בטלפון שמעו כיצד מתנהלת השיחה, האם אתם מקבלים מענה מספק לכל שאלה שלכם? האם היחס והשירות בטלפון חם, או יחס מזלזל? אלה דברים קריטיים, כי לבסוף אתם מפתחים אלבומים דיגיטליים אצל אנשים לא רובוטים, אתם תרצו שיהיה מי שיעזור לכם בכל בעיה וייתן לכם מענה מכבד וראוי לכל שאלה.

מה צריך לבדוק?

אתם צריכים לבדוק ולשאול את הנציג שאיתו תדברו, או באתר שבו תגלשו באיזה סוג נייר הם משתמשים, באיזה סוג מדפסת, וכמובן באיזה סוג דיו הם משתמשים ליצירת אלבומים דיגיטליים. פרטים אלו הם בעלי חשיבות רבה, ומשקל רב בבחירת המעבדה, מכיוון שיש מעבדות שמשתמשות בסוג נייר, מדפסת ודיו זולים, וכך נוצר אלבום דיגיטלים איכות תמונות באלבום ברמה נמוכה, לפעמים עדיף לשלם קצת יותר ולדעת שקיבלת את הטוב ביותר. כשמשתמשים בציוד איכותי, האלבום יראה בהתאם ותוכלו ליהנות מאלבום יפה שיחזיק לכם למשך הרבה זמן כאילו, שהודפס כרגע במעבדת פיתוח.
זמן, הוא פרט חשוב לא פחות, עליכם לדעת תוך כמה זמן האלבום שלכם יהיה מוכן, ולהשוות באופן יחסי עם מקומות אחרים כדי לדעת שהזמן סביר.

השקעה קטנה לזיכרון ארוך

השקעתם זמן וכסף רב בבחירת בגדים לאירוע, איפור, שיער, אולם, אוכל, מוזיקה ועוד המון הוצאות שקיימות בהפקת אירוע כלשהו, אתם לא תרצו שכל ההשקעה הזאת תרד לטמיון אחרי יום אחד, אתם תרצו להסתכל על התמונות מאותו אירוע ולהיזכר באותו ערב קסום שהיה לכם עם אהובכם, אתם תרצו להסתכל על תמונות איכותיות, כדי להיזכר ולא על תמונות מטושטשות באיכות ירודה, לכן ההשקעה בלמצוא מקום איכותי שיבצע עבורכם את פיתוח האלבום הדיגיטלי שלכם, היא השקעה משתלמת לטווח הארוך, וכמובן כמו כל דבר בחיים האלו, כשאתם תרצו לקנות משהו יקר, שחשוב עבורכם אתם תשקיעו זמן ומאמץ רב כדי למצוא לעצמכם את הכי טוב שיש כמו בבחירת דירה, או אוטו. אף אחד לא יקנה אוטו לפני שראה אותו במציאות בדק אם היו תאונות, כמה קילומטר נסע הרכב וכדומה.

אנו בפוטו טאק– מעבדה מקצועית לפיתוח תמונות ואלבומים דיגיטליים, מתחייבים לשירות אדיב, עם יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר, תמורה ענקית ביחס למחיר, והכי חשוב, אנו לא מתפשרים על ציוד איכותי לצורך יצירת האלבום או כל הדפסה של מוצר אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *