אז איך אפשר להצטלם ולצלם בצורה מקורית?

כבר מזמן שעידן הפייסבוק והאינסטגרם השתלט עלינו, ובכלל כל הרשתות החברתיות.

היום רוב בני הנוער ואפילו המבוגרים יותר מבינים שדף האינסטגרם או הפייסבוק שלהם, הוא הפנים שלהם ברשת, ולשם כך צריך לדעת איך לצלם את התמונות נכון ואיזה תמונות לא צריך להעלות.

ובאופן הכללי עדיף שכולם ידעו איך להטצלם בצורה יפה כדי שיוכלו לפתח את התמונות שלהם גם וליצור מהם אלבום, כי בסוף החיים הם לא רק מאחורי מסך…

אדם מצלם תמונה

אז בואו נתחיל באיך כן להצטלם-

טיפ ראשון יצא לכם פעם להצטלם מול המראה עם פלאש בטעות? כך בדיוק נראות התמונות שאתם מצטלמים נגד כיוון השמש. השמש מטשטשת את חדות התמונה ופוקוס התמונה וכך יוצאת לנו תמונה גרועה.

נסו להצטלם עם כיוון השמש כך גם תווי הפנים שלכם והעיניים ינצנצו ותהפכו לפוטוגנים יותר.

טיפ שני דוגמנים ודוגמניות נוטים להשתמש בטריק הסודי הזה, אם תרצו לצלם סלפי שלכם עצמו עיניים והביטו לשמש למשך עשר שניות, לאחר העשר שניות פתחו את העיניים והצטלמו. תראו שהעיניים שלכם יהפכו למבריקות ונוצצות יותר. צריך לדעת להשתמש ביתרונות השמש.

טיפ שלישי היום זה הפך לנפוץ להצטלם תוך כדי הליכה,("אופס לא שמתי לב שמצלמים אותי") אז הטריק הוא כזה לכל מי שרוצה לנסות להצטלם בצורה יפה שכזו. אין צורך ללכת באמת ולהצטלם, מספיק שתעמדו בזווית של ההליכה שלכם עם ראש מוטה למעלה והצידה, והתמונה תצא לכם הרבה יותר יפה ואמינה.

דרך אגב כשאתם מצלמים תמונות כאלו, החזיקו את הטלפון דווקא מלמטה ולא מגובהה הגוף, כך תהפכו את התמונה לגדולה ואמיתית יותר.

טיפ רביעי– נסו לחייך תמיד בתמונות בין אם זו תמונה מהפרופיל או מזווית ישרה, פשוט כיף יותר לצפות בתמונות כאלו, והחיוך הופך אותכם לפוטוגניים יותר.

איש עם מצלמה הולך על פסי רכבת

איפה כדי לצלם תמונות ואיפה דווקא לא?

נתחיל בכך שאפשר לצלם בכל מקום תמונה טובה השאלה לא איזה מטרה, כלומר מה אנחנו רוצים שהתמונה תספר.

נוף יפה– תמיד עדיף לצלם שיש מאחוריכם נוף יפה של עצים, פרחים, צוק, הר, או כל נוף שנראה לכם יפה לצלם בו, אבל יחד עם זאת אפשר גם לצלם ברחוב הומה אדם תוך כדי שעשרות אנשים שונים עוברים לידכם.

תמונה כזו מהפנטת ביופיה (לפחות למי שאוהב) כאשר אדם עומד ומאחוריו עשרות אנשים עוברים, זה נראה כמו סצנה מסרט עם המון ניצבים והתמונה פשוט יוצאת מגניבה וטובה לרשתות החברתיות.

נסו להצטלם במקומות ישנים אפילו אם הם נטושים, כמו למשל פסי רכבת, או בניין נטוש. נסו להיות שונים ומקוריים בתמונות שלכם כך תבלטו יותר מבין כל תמונות היום יום שאנחנו רואים באינסטגרם.

הצטלמו בשקיעה- צבעי השמש בשקיעה והאור שהיא מקרינה על הסביבה ועל עדשת המצלמה, עושים את כל ההבדל לבד ללא מאמץ לצידכם, לא סתם חופה בחתונה מתקיימת בשעות השקיעה.

שקיעה

הטיפ הכי חשוב עפ"י דעתי האישית הוא שיש עולם יפה בחוץ ולפעמיים כיף לראות את התמונות האלו שאהבתם תלויות על הקיר או בתוך אלבום תמונות שלכם בבית, כי יותר כיף לראות תמונה פיזית מאשר דרך המסך, לכן אל תשכחו לפתח תמונות שלכם תזכרו שאלבומי חתונה מפתחים ולא שומרים בטלפון, הסיבה היא, שתמונות חשובות ויפות אנחנו רוצים לראות בעיניים.

 

וכך באמצעות כל הטיפים האלו יהיו לכם עמודים ברשתות החברתיות יפים יותר עם תמונות שאתם עצמכם נראים טוב יותר וגם תוכלו להתשמש בתמונות הפיזיות שפיתחתם בבית לתלייה או ליצירת אלבום מטיול מסוים.

 

לפיתוח תמונות באופן מקצועי תוכלו להשתמש בשירות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *